• Kardex Remstar Life Cycle Service

    Maximale betrouwbaarheid

    Modulaire services om de gehele levenscyclus van uw systeem te ondersteunen



Vlotte intralogistieke processen zijn belangrijk voor een efficiënte en concurrerende productie.

In een steeds dynamischere marktomgeving kunnen onverwachte storingen en downtime vaak ernstige gevolgen hebben. Als nieuwe goederen niet kunnen worden opgeslagen of opgeslagen goederen niet kunnen worden gepickt, kunnen de daaruit voortvloeiende vertragingen in productie en levering erg duur zijn.

Kardex Remstar's Life Cycle Service biedt een totaaloplossing die bestaat uit modules, om de effectieve werking van uw logistieke processen te garanderen..

Kardex Remstar heeft het juiste antwoord!



“De experts die de hotline beheren, zijn zeer goed geïnformeerd en kunnen veel problemen snel en efficiënt via de telefoon oplossen.”

 

J. L., Factory Director at Budweg Caliper A/S


Mening van de klant - Service maakt het verschil!

Klanttevredenheid is zeer belangrijk voor ons.

“De experts die de hotline beheren, zijn zeer goed geïnformeerd en kunnen snel en efficiënt veel problemen via de telefoon oplossen. Kardex Remstar is zeer flexibel en servicegericht. Het is geen probleem om technici buiten werktijden te plannen.“

J. L., Factory Director bij Budweg Caliper A/S

“Dankzij de Kardex Remstar Life Cycle Service kunnen we snel zorgen voor de levering van onze Schindler-reserveonderdelen, zelfs in het geval van een storing van de Kardex Shuttle XP. De vriendelijke Kardex-servicetechnici zijn binnen een paar uur ter plaatse.”

M. L., Warehouse Manager bij Schindler AG

“We hebben een 24/7 servicecontract met Kardex Remstar. We hebben bijna nooit een probleem met onze machines, maar we slaan essentiële reserve- en montagedelen op, dus we zien het als een garantie in geval van een probleem.”

J. C. P., Warehouse & Logistics Manager bij VM Tarm A/S

“We kozen voor de optie van een totaal pakket voor de installatie van onze machines met automatiseringstechnologie en robotaansluiting. Alles werd op tijd uitgevoerd en precies gecoördineerd.“

A. J., Head of Development Grinding Technology bij KAMAX Tools & Equipment GmbH & Co. KG

“Kardex Remstar heeft de verhuizing van zeven units voor ons uitgevoerd, inclusief volledige demontage en montage op de nieuwe locatie. De servicemonteurs waren zeer bekwaam, werkten veilig en precies. Ze voldeden ook aan alle tijdsbepalingen.“

K. M., Head of Logistics at Matrium GmbH

“Kardex Remstar-service is gemakkelijk bereikbaar en ze voldoen altijd aan de overeengekomen reactietijd van 6 uur. De samenwerking is gebaseerd op partnerschap. Er werd bijvoorbeeld een gezamenlijke veiligheidsoverleg gehouden door de servicetechnici van Kardex en ons team.”

L. O., Facility Management, Business Administration, Infrastructure at Phoenix Contract GmbH & Co. KG

“Overeengekomen afspraken worden nageleefd; in geval van storingen zijn deskundige technici altijd ter plaatse.”

R. K., Head of Logistics bij ebm-papst Zeitlauf GmbH&Co.KG


Service Pakketten - Verschillende contracten voor verschillende eisen.

Kies je persoonlijk servicecontract

Wanneer je hebt besloten welke services je nodig hebt, kies je het servicepakket dat het beste bij je past: BASE Care, FLEX Care of FULL Care. Ons Life Cycle Service-team zal graag met je samenwerken om een ​​pakket op te stellen dat precies op jouw systeem en situatie is afgestemd.

"Ik heb een betrouwbaar systeem nodig"

BASE Care: betrouwbaar testen volgens wettelijke vereisten

Het basis servicepakket voor geautomatiseerde opslagoplossingen van Kardex Remstar. Onze ervaren technici garanderen betrouwbare testen volgens wettelijke vereisten. In geval van fouten of vragen helpt ons serviceteam je graag tijdens normale werktijden.

Neem contact met ons op

 

“Ik heb een snelle reactie nodig in geval van een storing”

FLEX Care: Pas de contractdetails precies aan uw persoonlijke behoeften aan

Pas de contractdetails precies aan jouw persoonlijke behoeften aan. Bepaal hoeveel ondersteuning je van ons nodig hebt en of je onze Remote Support Module nodig hebt om het risico op uitval van apparatuur te verminderen. FLEX Care is ons populairste contractpakket voor bedrijven met hun eigen onderhoudspersoneel.

Neem contact met ons op

 

“Ik heb maximale beschikbaarheid nodig tegen voorspelbare kosten”

FULL Care: Maximale service tegen voorspelbare kosten

Maak gebruik van maximale servicebescherming tegen voorspelbare kosten. Ons FULL Care-pakket biedt je een veel voordelen. De ingebouwde Remote Support Module detecteert problemen vroegtijdig, zodat je preventieve actie kunt ondernemen om de productiviteit van jouw systemen te waarborgen. Tegelijkertijd zijn alle servicevereisten al in het pakket inbegrepen. Dit betekent dat er geen extra kosten zijn voor de reparatie of het onderhoud van jouw opslagsystemen. FULL Care is voor bedrijven die geen eigen interne onderhoudsvoorziening hebben. 

Neem contact met ons op

 


Individuele services

Vind het beste servicepakket voor jouw wensen en eisen

Installatie in oplevering
Zorg dat je nieuwe systeem binnen de kortst mogelijke tijd operationeel is.

Meer

 

Training
Verhoog de operationele veiligheid en efficiëntie.

Meer

 

Kardex Service Portaal
Toegang tot je systeem in het Kardex Portaal.

Meer

 

Onderhoud en Veiligheids Test
Verhoog de veiligheid van je medewerkers en logistieke activiteiten.

Meer

 

Upgrade en Retrofit
Ontwikkel systematisch je bestaande oplossing.

Meer

 

Remote Support
Maximaliseer de veiligheid van je logistieke processen.

Meer

 

Verhuis Service
Profiteer van het professioneel verplaatsen van je systeem.

Meer

 


HelpDesk Support
Minimaliseer uitval met snelle telefonische ondersteuning.

Meer

 

Modificatie
Pas je systemen eenvoudig aan om aan nieuwe vereisten te voldoen.

Meer

 

Spare parts
Versnel reparaties door reserveonderdelen op locatie te houden.

Meer

 

Software Support
Software check door experts.

Meer 

 

OnSite Support
Tijdige reparatie van je machines.

Meer

 

Base Care
Yearly Maintenance with
optional Safety Inspection
Priority OnSite &
HelpDesk Support
16h OnSite reaction time
2h HelpDesk guaranteed reaction time
HelpDesk unlimited calls
OnSite Repairs & Spare Parts
Travel Cost for Repairs **
Remote Assistance & Analytics
discounted
Multiple maintenances
per year
discounted
Up to 24/7 OnSite &
HelpDesk Hours
discounted
Up to 2h OnSite
reaction time *
discounted
Up to 1h HelpDesk
reaction time *
discounted
More information

 


contactformNewCRM_BE-DU

Page1
Wilt u meer informatie over de oplossingen van Kardex Remstar voor geautomatiseerde opslag- en orderpicksystemen? Vul dan dit formulier in. U wordt dan zo snel mogelijk door ons team benaderd.
Aanhef*
Privacy Policy*

Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt Kardex gebruik van cookies. Door verder te klikken op onze website, accepteert u de cookies. Meer informatie vindt u in onze privacyverklaring.

OK